O'Learys Hasselt med sina 4000 kvm har blivit en succé från start

O'Learys avslutar året med fyra nyöppningar!

Under hösten öppnade O’Learys upp dörrarna till fyra helt nya enheter. De nya destinationerna hittas i Hemavan i norra Sverige, Moss och Oslo Vika i Norge samt Hasselt i Belgien. Nyetableringarna är varmt välkomna tillskott i kedjan och har tagits emot väl i respektive stad.

Hösten inleddes med en succéfylld öppning av O’Learys Hasselt den 2a oktober. Hasselt är den andra O’Learys-enheten i Belgien och likt O’Learys Gent räknas den som en av de största i kedjan med sina 4000 kvm. Utöver den klassiska amerikansk-inspirerade mat som finns att hitta på alla O’Learys-restauranger erbjuder enheten ett stort utbud av aktiviteter med inte mindre än 18 bowlingbanor, 7 karaokerum och mängder av arkadspel.

O’Learys Hemavan slog upp portarna den 1a december lagom till skidsäsongens start. Destinationen är strategiskt vald med hänsyn till närheten till den norska gränsen och O’Learys Hemavan möjliggör en perfekt blandning av skidåkning, god mat, sport och socialt umgänge.

Utöver dessa fortsätter O’Learys stärka sin ställning på den norska marknaden med två nya restauranger. O’Learys Moss på drygt 1500 kvadratmeter öppnade den 26e oktober och erbjuder staden en naturlig samlingsplats med mängder av sociala aktiviteter. Den 8e december öppnade även dörrarna upp till O’Learys Oslo Vika vilken genast blev ett välkommet tillskott i Via Köpcentrum i Vika, Oslo. Dessa etableringar innebär att det nu finns totalt 20 O’Learys i Norge.

”Höstens nyöppningar representerar en spännande fas för O’Learys. Vårt koncept är väldigt starkt och funkar både i mindre och större städer vilket höstens tillskott verkligen visat. Vi är väldigt nöjda med dessa nyetableringar och kommer fortsätta öppna flera nya enheter under 2024, både i Norden och övriga Europa” säger Andreas Myhrman, VD på O’Learys Group.

O’Learys finns nu i 13 länder med totalt 99 enheter. Flera nya enheter väntas under 2024.

O'Learys är en svensk franchisekedja som grundades 1988 i Göteborg, Sverige, och drivs av O'Learys Group. Idag har O’Learys fler än 100 enheter över hela världen. O'Learys erbjuder en fullständig eatertainment-upplevelse med en kombination av sport, sociala spel och aktiviteter och amerikanskinspirerad mat i välkomnande miljö. O'Learys Group äger även Harrys och Sing Sing Karaoke och har totalt över 120 enheter över hela världen.

För mer information besök oss www.olearystrademark.com eller www.socialeatertainmentgroup.com.