träffa kollegor i april

träffa kollegor i april

turism 360

Ni har väl inte missat Ölands Banks numera traditionella besöksnäringsevenemang. 23 april träffas vi på Ekerum för att mingla med varandra, och lyssna på Robert Pettersson, forskare från Mittuniversitetet och Linda Hammarstrand från Culture Academy. Även Johan Rustan, VD, Ölands Besöksnäring AB och Anneli Nilsson, VD, Ölands Bank delar med sig av sina klokskaper. Det kommer att bli en mycket trevlig förmiddag, som avslutas med lunch. Här anmäler du dig!

näringslivsfrukost

Den 18 april träffas vi på Allégården i Kastlösa för ett mysigt frukostmingel. Vi får också lyssna på när Elisabeth Qvarford, IUC Kalmar län, och Ewa Engdahl, Coompanion Kalmar. De kommer att prata om hur vi kan stärkas och utvecklas genom samverkan, innovation och hållbarhet, och på så sätt öka företagets intäkter? Här anmäler du dig.

ölandsgalan

Än finns det biljetter kvar till årets största företagarfest. Den 20 april träffas vi på Strand Hotell i Borgholm, äter tre-rätters, lyssnar på fantastisk underhållning och framförallt hyllar de företagare som utgör årets pristagare. Allt detta lett av Johan Petersson, komiker, programledare och deltidsölänning. Här kan du läsa mer och säkra dig en biljett, om du är snabb!