nu är service- och värdskapsutbildningen redo att användas!

nu är service- och värdskapsutbildningen redo att användas!

Ölands service- och värdskapsutbildningen är klar och redo att användas för alla som jobbar inom besöksnäringen här på vår vackra ö. Kika in på partner.oland.se och signa upp dig och ditt företag redan idag!

Service- och värdskapsutbildningen är ett verktyg för er och er personal, framtagen för att förvalta och förbättra det fina värdskap som redan finns på Öland. Tanken är att säkerställa att besökarna känner sig välkomna och omhändertagna under sin vistelse här, både nu och i framtiden, på gemensamma grunder.

Utbildningen består av två större delar med fokus på service och värdskap, samt en kortare Ölandsintroduktion, som ger deltagarna en värdefull inblick i denna unika plats.

Vårt mål har varit att skapa en enkel och användarvänlig utbildning, och vi hoppas att så många som möjligt vill göra den. Utbildningen är helt digital och kan göras både via mobil, surfplatta eller dator. Det första året är den dessutom helt gratis!

Klicka här för att komma till utbildningen!