erbjudande endast för partners

erbjudande endast för partners

Såhär precis innan vi går in i juli, har vi fantastiska nyheter. Ni som är våra partners får ju en hel del godbitar, just för att ni tillhör partnernätverket. Bland annat tillgång till en mycket mer omfattande bildbank än övriga. För att det ska vara så enkelt som möjligt att använda de bilder som ingår, hittar ni nyttig information här nedan. Ni får också ett trevligt partner-till-partner-erbjudande där Krall Entertainment och Sollidens slott bjuder in er alla till en mysig kväll på Solliden sessions med Timbuktu på scenen.

välkommen på konsert med timbuktu & the rakiem walker project

Krall Entertainment och Sollidens Slott har glädjen att bjuda in dig och en vän till en sommarkväll på Solliden Sessions. Upplev en oförglömlig konsert med Timbuktu och det fantastiska sjumannabandet The Rakiem Walker Project och mingla med nya och gamla bekantskaper.

Välkommen till mingel kl. 19.00 där du blir bjuden på Lena Philipssons Cava PH Style och rödvinet Monastrell PH Style innan föreställningen börjar kl. 20.00.

📍Solliden Sessions, Borgholm

⌚️ 15 juli 19.00

Begränsat antal platser.

Läs mer och anmäl er här!

mediabank 3.0

Vi har något roligt och användbart att berätta! Från och med nu har du som partnermedlem tillgång till en exklusiv och lösenordsskyddad mediabank med en omfattande samling av nära 5 000 bilder och filmer, digitala broschyrer och kartor samt kommunikationspaket med inspirerande kampanjmaterial. Utöver vår exklusiva mediabank har vi en öppen mediabank med enbart 10% av bilderna samt digitala broschyrer och kartor som är öppen för alla att nyttja vid marknadsföring av Öland som en destination att besöka.

exklusiv mediabank

• Endast tillgänglig för partnermedlemmar
  • Innehåller nära 5 000 bilder och filmer
  • Foton och filmer från över 100 öländska företag och från ännu fler platser.
  • Kommunikationspaket med syfte att förenkla och inspirera till er egen kommunikation. Kampanjmaterialet uppdateras löpande.
  • Digitala och nedladdningsbara broschyrer, kartor och stenciler till besökare.

öppen mediabank

• Tillgänglig för partners, företagare, journalister, branschmedier och andra intressenter.
  • Endast ca 10 % av bilderna från den exklusiva mediabanken finns tillgängliga i den öppna mediabanken.
  • Digitala och nedladdningsbara digitala broschyrer, kartor och stenciler till besökare.

länk, lösenord och användarvillkor

Innan du använder bilderna och filmerna vill vi uppmana dig att ta del av de uppdaterade användarvillkoren som finns på samma sida som länkarna till mediabankerna. Det är oerhört viktigt att alla följer villkoren för att det här ska fungera. Ett utdrag:

• Materialet får användas för att marknadsföra Öland som destination att besöka samt i sammanhang där en turistisk produkt eller tjänst marknadsförs tillsammans med Öland.
  • Bilderna och filmerna får inte redigeras. Det är inte heller tillåtet att klippa i filmerna. Det är dock tillåtet att beskära både bilderna och filmerna.

Beskära: Anpassa storleken genom att ta bort kanter av en bild eller film.

Klippa: Ta bort delar av en film eller klippa ihop delar av en film tillsammans med annat material.

Redigera: Göra andra förändringar som att justera färger, lägga till effekter eller förändra kvaliteten.
  • Materialet får inte överlåtas, säljas eller spridas till tredje part.
  • Användning av materialet måste ske inom sex månader från nedladdning och får därefter inte lagras.
  • Fotografens namn samt oland.se ska anges nära bilden. "Förnamn Efternamn, oland.se".

Användarnamn: ölandsmediabank
Lösenord: partner8804

Vi hoppas att ni får stor nytta av dessa resurser. När vi talar med samma språk blir Öland starkare. Vi ser fram emot att fortsätta vårt samarbete för att marknadsföra och destinationsutveckla. Tillsammans bygger vi Öland!

vad händer på öland?

De oerhört populära QR-kodsplanscherna i olika storlekar finns åter att hämta på turistbyråerna i Borgholm och Färjestaden från fredag den 5 juli.

Rebecca Strandén

marknad 0485 - 88 804