Entré till nybyggda lokaler för Övik Energi och de andra kommunala bolagen på Sjögatan 4A.

Stängd reception den 13-14 december i samband med flytt

Mellan den 9-16 december flyttar Övik Energi, Miva, Övikshem samt Örnsköldsviks Hamn & Logistik in i ombyggda lokaler på Sjögatan 4A. Flytten av personal sker i omgångar över dagarna och under tisdag och onsdag den 13-14 december flyttar även receptionen. Under dessa två dagar har vi inte möjlighet att ta emot besök på plats, såvida det inte är särskilt avtalat i förhand.

Om du behöver komma i kontakt med oss under receptionens flyttdagar ber vi dig att ringa växeln på telefonnummer 0660-888 00, eller vår kundservice på 0660-789 01. Du kan också skicka ett e-postmeddelande till kundservice@ovikenergi.se.

Receptionen är öppen igen från och med torsdagen den 15 december, men om du behöver träffa någon av oss rekommenderar vi att du gör ditt besök måndag den 19 december när alla är på plats igen. Varmt välkommen in till de nya lokalerna!