Push-in socklar som sparar både tid och plats

Push-in socklar som sparar både tid och plats

ComatReleco har lanserat en ny serie push-in socklar specifikt framtagna för tid och platsbesparingar.

Serien möjliggör det mest effektiva sättet att installera reläsocklar i styrskåp. Med en push-in sockel från ComatReleco får du både en snabb och enkel installation och de ger dig även mer utrymme i ditt styrskåp. Detta gör att du sparar både tid och installationskostnader. I vårt sortiment finns ett brett utbud av tillbehör såsom märkband, byglingar och verktygskit som gör det ännu enklare för dig.

FÖRDELAR MED DE NYA PUSH-IN SOCKLARNA:

• Snabb installation
  • Platsbesparing i ditt styrskåp
  • Kompatibla med kablage från 0,34 mm²/ AWG 22 till 2,5 mm² / AWG 14
  • Brett utbud av tillbehör (byglingar, märkningar, verktygskit)

Enkel montering på DIN-skena, inga verktyg behövs

Snabb kabelanslutning genom push-in teknologi

Snap-in mekanism för 11 mm märkning

SPARA PLATS!

Push-in socklarna från ComatReleco är 25% mindre än konkurrerande fabrikat vilket skapar mer plats i dina styrskåp.

BRETT UTBUD AV TILLBEHÖR

Det finns ett stort utbud av tillbehör till de olika socklarna såsom märkband, byglingar för både styrning och last samt ett verktygskit som gör installationen snabb och smidig.

COMATRELECO

ComatReleco är en världsledande tillverkare av reläer med en av de bredaste produktportföljerna inom området. Mycket investeringar går till forskning och utveckling för att fortsätta vara i toppsegmentet för reläteknik.