ORGANISERA DITT NÄTVERKSKABLAGE MED LÜTZES ETHERNETPLINT

ORGANISERA DITT NÄTVERKSKABLAGE MED LÜTZES ETHERNETPLINT

Lützes ethernetplint låter dig ansluta ethernet- eller profinetkablar från fält till styrskåp. Med Cat.6A får du en plint som både är snabbare och säkrare än traditionella Cat 5 och som dessutom inte kräver några specialverktyg vid installation.

ENKEL OCH TIDSBESPARANDE INSTALLATION

Med Lützes ethernetplint är det enkelt och tidsbesparande att ansluta ethernet- eller profinetkablar från fält till styrskåp. Ethernetplinten sparar upp till 20 % i tid vid installation och kommer dessutom med inkluderad märkning vilket underlättar vid kabeldragning. Den kompakta designen och mycket smala bredden på 18 mm (utan sidokåpor) gör att flera modulhållare kan placeras bredvid varandra för att spara utrymme i ditt elskåp.

FÖRDELAR MED ETHERNETPLINT

Med Cat.6A är dataöverföringspunkten mellan fält och styrskåp upp till 100 gånger snabbare än traditionella Cat 5. Dessutom är det möjligt att skapa säkra dataanslutningar även under dåliga omgivningsförhållanden som till exempel vid installationer i trånga utrymmen.

KRÄVER INGA SPECIALVERKTYG

Du installerar enkelt Cat.6A utan några specialverktyg och plinten klarar en kabeldiameter upp till 9 mm, dessutom är plinten UL-certifierad.