Ny tillverkare | Conta-Clip | OEM Automtaic

Ny tillverkare - Conta-Clip!

OEM Automatic är stolta över att kunna presentera ett nytt tillskott till sitt sortiment av kabelhanteringsprodukter. Vi har nu inkluderat produkter från Conta-Clip, som har över 40 års erfarenhet av att leverera tillförlitliga och innovativa komponenter inom kabelhantering och anslutningsteknik.

Hanterar en eller flera kablar på minimal yta

Conta-Clip är känt för sin banbrytande utveckling av kabelgenomföring och kabelgenomföringssystem som effektivt hanterar en eller flera kablar på minimal yta. Deras modulära system, bestående av endast tre delar, erbjuder enkel montering och en imponerande mångsidighet. Detta gör det möjligt att skräddarsy lösningar efter specifika behov och samtidigt upprätthålla hög prestanda och tillförlitlighet.

Förstklassiga kabelhanteringslösningar

Genom att inkludera Conta-Clips produkter i vårt sortiment stärker vi vår förmåga att erbjuda våra kunder förstklassiga kabelhanteringslösningar som möter de högsta kraven på prestanda och hållbarhet. Vi uppmanar våra kunder att utforska det nya sortimentet från Conta-Clip och upptäcka de många möjligheter som erbjuds för effektiv kabelhantering i olika tillämpningar.

För mer information om Conta-Clips produkter och för att utforska vårt breda utbud av kabelhanteringslösningar, besök vår webbsida eller kontakta vårt säljteam.