Kampanj | Promark T-2000 | Partex | OEM Automatic

Kampanj - Batteridriven märkmaskin med profiler!

Via vår tillverkare Partex, en ledande tillverkare industriella märksystem, erbjuder vi nu en exklusiv kampanj på den populära märkmaskin T-2000 PROMARK. Under perioden 1 till 31 maj 2024 kan våra kunder dra nytta av detta erbjudande.

För att ta del av detta erbjudande, besök vår hemsida och tryck på den gröna knappen "OFFERT" för att fylla i formuläret eller kontakta vår produktansvarige Axel Åslund på telefon: 070-156 41 42 eller via e-post: axel.aslund@oemautomatic.se.

Kampanjsetet inkluderar:

• 1 st T2000-PROMARK inklusive startkit
  • 5 st T2000-RB-BLACK (Svart färgband 150m)
  • 1 st PO-03000DN4 (PROFIL 0,75KVMM GUL 50M/RULLE)
  • 1 st PO-05000DN4 (PROFIL 1,5KVMM GUL 40M/RULLE)
  • 1 st PO-068Q10DN4 (STANSAD PO-068 25M RULLE GUL)
  • 1 st T2000-PL090CN9 (T2000 Tape 9mm vit 30m)

Partex T-2000 PROMARK är den senaste innovationen som tar över efter sin föregångare T-1000. Den nya modellen erbjuder efterfrågade uppdateringar, inklusive batteridrift, utökat internminne och förmågan att hantera storlekar upp till PO-10 i PO-profiler. Dessutom har textstorleken utökats till 2,6 och 4 mm och nu kan maskinen styras via en praktisk app i telefonen.

En av de mest spännande funktionerna är möjligheten att driva maskinen på uppladdningsbara AA-batterier, vilket gör den bärbar och användbar överallt. Dess lagringskapacitet för tecken har också ökats till imponerande 250 000 tecken, jämfört med T-1000:s 60 000 tecken.