Få personlig service från vår kundsupport i sommar

Få personlig service från vår kundsupport i sommar

Vi på OEM Automatic är stolta över att kunna meddela att vår kundsupport är tillgänglig under hela sommaren. Vi förstår vikten av att alltid vara där för våra kunder och erbjuda personlig service när den behövs som mest. Oavsett om du har frågor, funderingar eller behöver hjälp med våra produkter eller tjänster, kan du lita på att vi finns till hands för att ge dig den bästa möjliga upplevelsen.

Sommarperioden kan vara en tid då många företag minskar sin tillgänglighet eller har begränsade resurser när det gäller kundsupport. Men på OEM Automatic har vi alltid prioriterat våra kunder och deras behov. Därför är det en självklarhet för oss att erbjuda en dedikerad kontaktperson som finns tillgänglig för att hjälpa dig genom hela sommaren.

Till vår kundsupport är du alltid välkommen att vända dig om du har frågor eller synpunkter angående vårt sortiment eller en specifik leverans. Här får du svar rörande leveransbesked, prisförfrågningar eller generella frågor av teknisk karaktär. En trygghet för dig och ditt företag! Vi arbetar alltid för att du ska få ett så snabbt svar som möjligt. Våra öppettider är vardagar mellan kl 07:30 och 17:00 (lunchstängt 12.00-13.00).