Kabelinföringssystem från Conta-Clip | OEM Automatic

Är din kabelhantering såhär bra?

Behöver du en smartare lösning för att hantera kablar i dina industriella installationer? OEM Automatic erbjuder innovativa kabelgenomföringssystem från Conta-Clip som hjälper dig att spara tid, göra installationen enklare och ge dig den flexibilitet du behöver.

Lösningar som gör jobbet lättare

För ingenjörer är det viktigt att produkter är effektiva, enkla att installera och flexibla. Conta-Clips kabelgenomföringssystem uppfyller alla dessa krav och fungerar perfekt i många olika applikationer. I dagens automatiserade värld är det fler komponenter än någonsin som måste kopplas samman, och då är det viktigt att anslutningarna är både säkra och pålitliga.

Redo för tuffa miljöer

Industriella miljöer kan vara krävande, med allt från vatten och kemikalier till damm som kan påverka utrustningen. Här kommer våra kabelhanteringslösningar väl till pass. Inom till exempel livsmedelsindustrin är det viktigt att ha robusta och pålitliga system för att hantera kablar och andra anslutningar i krävande förhållanden.

Stort sortiment för alla behov

Conta-Clip har utvecklat sitt sortiment för att möta alla behov inom kabelhantering. Deras KDS- och KES-serier är bland de mest omfattande på marknaden och är både IP66-klassade och Ecolab-godkända, vilket gör dem idealiska för miljöer som kräver noggrann rengöring.

- KDS-serien: Med delade insatser kan du enkelt föra in kablar, rör och slangar utan att behöva ta bort kontakterna.

- KES-serien: En kompakt lösning för kablar utan kontakter som sparar plats i skåpet.

OEM Automatic erbjuder lösningar som gör ditt arbete smidigare och säkrare, oavsett vilken utmaning du står inför.