Två kraftfulla styrkort och ett miniatyrställdon från Moteck

Två kraftfulla styrkort och ett miniatyrställdon från Moteck

Moteck erbjuder pålitliga och effektiva lösningar där precision och flexibilitet är i fokus. Nu lanseras två kraftfulla styrkort samt ett miniatyrställdon för riktigt krävande förhållanden.

CI72 OCH CI73 | OPTIMAL STÄLLDONSSTYRNING FÖR DINA BEHOV
Med CI72 får du en kraftfull motorstyrning som drivs av 12/24V DC och har en imponerande strömgräns på 25A per ställdon. Dessutom kan du driva 2 ställdon synkroniserat, vilket ger dig maximal flexibilitet och effektivitet i dina applikationer.

CI73 tar det ett steg längre med sina specifikationer. Med en driftspänning på 24/29V DC och en strömgräns på 10A per ställdon erbjuder CI73 pålitlig prestanda för dina krävande applikationer. Dess förmåga att synkronisera upp till 8 ställdon ger dig möjlighet att hantera även de mest komplexa uppgifterna med lätthet och precision.

MKS1 | PRECISION OCH FLEXIBILITET I MINIATYRFORMAT
MKS1 är det miniatyrställdon du behöver för att uppnå precision och flexibilitet i dina applikationer. Med en kraft på 42/80 N och en justerbar slaglängd på 10-100mm, ger MKS1 dig möjlighet att hantera olika uppgifter med precision och effektivitet. Dess 12V DC-drift och IP66/IP69K-klassificering säkerställer också pålitlig prestanda även under de mest krävande förhållandena.