OEM Electronics erbjuder ett brett utbud av kablage och anslutningslösningar

Utforska vårt breda utbud av kablage & anslutningslösningar

Genom ett brett sortiment inom segmentet anslutningsteknik & förbindning kan OEM Electronics erbjuda en komplett lösning hela vägen från matning av kraft via sladdställ, till styrelektronik genom kundunika kablage och kontaktdon.

Vi har möjlighet att anpassa våra produkter helt efter dina krav, behov och önskemål. Genom projektets gång kommer vi fram till rätt lösning som ska göra montering och logistik lite enklare för dig. Vi har leverantörer med mångårig erfarenhet inom hela produktsegmentet. Tillsammans med dem kan vi guida dig till en bra och kostnadseffektiv lösning som passar just din applikation.

Här ser du några av produktkategorierna OEM Electronics kan leverera till din applikation.

KABLAGE
Vi har stor erfarenhet av att ta fram kablage helt enligt våra kunders önskemål. Kom till oss med din idé, ritning eller skiss!

FÖRSKRUVNINGAR
Ett komplett sortiment av förskruvningar i plast, metal eller rostfritt stål.

SLADDSTÄLL
För matning av din produkt oavsett land eller miljö det ska användas I, anpassas helt enligt önskemål.

KONTAKTDON
Cirkulära mångpoliga kontaktdon för signal eller kraft. IP-klassat eller för inomhusbruk.

KRETSKORTSMONTERADE KONTAKTDON & PLINTAR
Kretskortsmonterade kontakdon eller plintar för alla typer av applikationer, även för signal eller höga strömmar.

oemelectronics.se hittar du mer information om kablage och anslutningslösningar och resten av det stora sortiment vi erbjuder.