Kabelgenomföring från Detas

Nya smidiga kabelgenomföringar från Detas

OEM Electronics har nu inlett ett samarbete med en ny leverantör, Detas.

Detas produkter är framtagna för att kunna hantera kabelgenomföringar på ett smidigt och kostnadeffektivt sätt med hög kvalitet och lång hållbarhet. Produkterna är UL-godkända, UV-beständiga och håller en IP-klassning på IP54 eller IP66.

Ett av Detas system underlättar för att kunna samla kablar på ett och samma ställe. Systemet bygger på modulära block som man enkelt sätter samman för att passa de kablar man vill dra genom ett chassi eller exempelvis in i ett elskåp. Det gör det också enkelt att dra kabel med redan monterade kontaktdon.

Ett annat system är för kabel utan kontaktdon, som bygger på ett dubbelt gummimembran. Membranet finns i många olika storlekar och varianter och går även att få kundanpassat efter dina önskemål.

oemelectronics.se hittar du mer information om kablage och resten av det stora sortiment vi erbjuder.