Vågledare till koaxial-adaptrar från Vector Telecom

Ny serie med vågledare till koaxial-adaptrar

Vector Telecom tillverkar och levererar vågledare, koaxial-komponenter och antenner till mikrovågsapplikationer inom de flesta marknadssegment.

Förutom ett brett standardsortiment har de, tack vare interna labb- och mätkammare, möjlighet att kundanpassa komponenterna enligt era specifikationer och krav.

En av de senaste nyheterna är deras serie med vågledare till koaxial-adaptrar för frekvenser mellan 60-110GHz. Serien erbjuder, förutom ett brett frekvensområde, låg VSWR (Voltage Standing Wave Ratio), låga förluster samt hög stabilitet. Komponenterna produceras i guldpläterad mässing och finns med både rak och vinklad koaxialkontakt.

oemelectronics.se hittar du mer information om RF/Mikrovågoch resten av det stora sortiment vi erbjuder.