EYE BOX - en innovativ kapsling!

EYE BOX - en innovativ kapsling!

EYE BOX är Italtronics nya innovativa kapsling som kombinerar hemautomation med en snygg design.

EYE BOX har en vrid- och tryckfunktion som gör att du kan styra den elektronik som du väljer att montera in i EYE BOX. En 4,3 tums display gör navigeringen väldigt tydlig och enkel att följa. De främre och bakre delarna av produkten har konstruerats för de vanligaste BUS-systemen, med LED- eller displayvisning. Ergonomiska kombinationer och inställningar är också tillgängliga tack vare de roterande vingarna.

Det finns flera olika färger och detaljer att välja mellan, vilket skapar en unik design för just din EYE BOX. Designen i sin tur gör att flera vägganslutningar är möjliga, både elektriskt och mekaniskt, vilket möter behoven hos de flesta applikationer.

Möjligheterna och användningsområdena är stora!

oemelectronics.se hittar du mer information om kapslingar och resten av det stora sortiment vi erbjuder.