Prisvinnande lodpasta - en vinst för Aluwave

Prisvinnande lodpasta - en vinst för Aluwave

För tre år sedan hjälpte vi vår kund Aluwave att byta leverantör av lodpasta, en komponent som de dagligen använder i sin produktion av LED-moduler och armaturer. Tack vare vår leverantör Henkel och egenskaperna hos deras prisvinnande lodpasta Loclite GC10, kunde Aluwave bland annat effektivisera sitt arbetssätt, och på så sätt spara dyrbar tid.

Ta del av hela kundcaset med Aluwave på oemelectronics.se. Här finns även många fler exempel på hur vi hjälpt våra kunder med rätt produkter för just deras unika behov.

Vi på OEM Electronics vet att du som kund behöver bra produkter med rätt kvalitet, och därför är vi mycket noggranna när vi väljer våra leverantörer. Vill du veta mer om hur vi kan hjälpa just ditt företag med rätt produkter, tveka inte att kontakta oss!

Frågor? Kontakta Ann-Louise Gyllenberg, Produktansvarig elektronikmaterial
075-242 46 53 • ann-louise.gyllenberg@oemelectronics.se