Myresjöhus säljstartar Brf Sliparegården i Bäckseda, Vetlanda

Myresjöhus säljstartar Brf Sliparegården i Bäckseda, Vetlanda

Nu har Myresjöhus säljstartat 16 bostadsrätter i radhusformat mitt i hjärtat av charmiga Bäckseda, Vetlanda. Radhusen är i tre storlekar - 75, 81 och 109 m². Planlösningarnas design är utformade för att utnyttja varje kvadratmeter på bästa sätt. Detta skapar goda förutsättningar för umgänge och livskvalitet. De välplanerade bostäderna är ljusa och rymliga. Till samtliga radhus ingår carport, förråd och färdig trädgård.

Med härlig, avkopplande natur inpå knuten, gång- och cykelavstånd till centrala Vetlanda, samt goda kommunikationer finns här alla förutsättningar för att trivas bra.

För bilder och mer information om projektet, klicka här.

Projektutvecklare Alexander Karlsson, tel 070-515 17 35

Myresjöhus ingår i OBOS Sverige AB, Sveriges ledande huskoncern, som ägs av norska OBOS. I koncernen ingår dotterbolagen Myresjöhus AB, SmålandsVillan AB och Myresjö Mark AB. Årsomsättningen är cirka 2 miljarder kronor och antalet anställda cirka 750. Exportverksamheten omfattar huvudsakligen de nordiska länderna. Sedan starten 1927 har vi levererat över 100 000 hus. Huvudkontoret är beläget i Myresjö, strax utanför Vetlanda i Småland, där vi också har Europas modernaste produktionsanläggning. Vi har även produktionsanläggningar för volymhus i Vrigstad och Sundsvall.