nVent RAYCHEMs journummer om golvvärme har öppet sju dagar i veckan, hela sommaren - även under semesterveckorna.

Journummer om golvvärme öppet hela sommaren

Semester innebär ofta tid att ta tag i hemmaprojekten. Eller att komma ifatt med husfix som inte hunnits med under året, exempelvis golvvärmen. Bra då att nVent RAYCHEMs golvvärmejour har öppet hela sommaren!

Kanske känner du igen dig i någon av dessa funderingar om golvvärme:

• Hur ändrar jag temperaturen i golvvärmetermostaten?
  • Hur gör jag tidsinställningar i golvvärmetermostaten?
  • Vi ska renovera – vad behöver vi veta om golvvärme?
  • Vi ska bygga uterum och vill ha golvvärme – vad behöver vi tänka på?
  • Hur ser jag energiförbrukningen för mitt golvvärmesystem?
  • Hur styr jag min golvvärmetermostat från en app?
  • Hur röststyrd jag min golvvärme?
  • Hur pausar jag golvvärmen när jag reser bort under semestern?
  • Hur gör jag mitt golvvärmesystem mer energieffektivt?

Dessa är exempel på frågor som nVent RAYCHEM golvvärme får – och svarar på – varje dag.

nVent RAYCHEM – tidigare T2 – var med och gjorde golvvärme till standard i svenska hem under 1990-talet. Sedan dess är man en av de ledande leverantörerna av golvvärmesystem, med golvvärmekablar som T2Blå, T2Röd, T2Black och T2Green samt golvvärmetermostater som SENZ WIFI, NRG-DM och NRG-Temp.

Genom sitt kunniga golvvärmeteam delar nVent RAYCHEM med sig av sin gedigna kunskap sju dagar i veckan, året runt – även i semestertider. Journumret är bemannat vardagar kl 6.00-20.00, helger kl 9.00-18.00. Telefon 020-440 550.

Ta del av golvvärmedokument och länkar på https://go.nvent.com/golvvarme.html

Frågor om golvvärme?
nVent RAYCHEMs journummer har öppet sju dagar i veckan, året runt.