Magasinet - en härlig mix av nytt, unikt, antikt och återbrukat

Magasinet - tillfälligt besök på Nova Lund

Nova välkomnar Magasinet - ett nytt inredningskoncept som ger besökaren en härlig mix av ny och unik inredning.

I nästan direkt anslutning till entré 1 hittar du från den 1 mars inredningsbutiken Magasinet. Detta butikskoncept, som säljer unika möbler och inredningsdetaljer ingår i Novas nya koncept Limited Edition. I detta nya pop-up koncept ingår butiker och varumärken som finns på plats under en begränsad tid på Nova.

- Det känns jättekul med en etablering på Nova i Lund som är en ny geografisk marknad för oss, säger Christian Bosson, en av delägarna i Magasinet. Våra kunder har tidigare behövt resa en bit upp till våra andra anläggningar i nordvästra Skåne så det känns bra att kunna erbjuda en butik som ligger närmare söderut.

Magasinet erbjuder unik inredning för hem och trädgård. Stora delar av sortimentet är säsongsbetonat, just nu hittar du mycket till din trädgård med fontäner, krukor och trädgårdsmöbler.

- Att skapa ett personligt hem ligger i tiden och våra kunder uppskattar vårt unika sortiment fortsätter Christian Bosson. Här kan man hitta få unika upplagor, men framförallt kan vi tillgodose en trendig inredning till ett riktigt bra pris.

Hos Magasinet hittar du verkligen det unika, vissa produkter finns i bara en eller få upplagor vilket skapar en unikitet som i sin tur får ditt hem att kännas riktigt personligt.

Magasinet är på tillfälligt besök på Nova från den 1 mars till och med den 31 augusti 2023.