Nova presenterar Bvaldi – det nya unisexvarumärket som sticker ut

Nova presenterar Bvaldi – det nya unisexvarumärket som sticker ut

Det är med stor glädje som vi introducerar Bvaldi; vårt senaste tillskott till Novas Limited Edition koncept. Bvaldi är ett varumärke med en rebellisk anda och ett okonventionellt synsätt på kläder. Vi är stolta över att kunna erbjuda våra kunder en hög kvalitetsprodukt som sticker ut på marknaden och erbjuda en unik produkt som passar alla. Bvaldi är inte bara kläder, det är en livsstil. säger säger Eric Duran, ägare till Bvaldi.

Bvaldi är en del av Novas koncept Limited Edition som innebär att erbjuda unika produkter under en begränsad period. Nova arbetar aktivt för att erbjuda våra kunder en unik upplevelse genom att ständigt tänka utanför boxen. Du hittar Bvaldi från den 1 april till och med den 30 juni på Nova.

Vi ser fram emot att erbjuda våra kunder en unik shoppingupplevelse med Bvaldi. För mer information, besök gärna vår hemsida novalund.se.