Vårens Modevisning i Nordstan 25-27 mars

Vårens Modevisning i Nordstan 25-27 mars

Med entusiasm och non-stop energi väcker han modeliv i varenda pelare i Nordstan.  Curt Borkman, Nordstans eget modeorakel,  drar igång vårens modevisning 25-27 mars.

-Folk vill inte ha en fjäder i hatten,det är viktigt att alla som besöker våra modevisningar känner att de också kan bära kläderna och accessoarerna som visas, säger Curt.

Årets mode är utan tvekan påverkat av film och enligt de största modetidningarna kommer det mycket kostymfilmsdetaljer som höga kragar mycket spets och markerade breda axlar. Vårens viktigaste accessoar är utan tvekan kuvertväskan helst i någon stark färg.

- Vi vill vara en inspirationskälla för våra kunder och ge dem den rätta vår-feelingen med härliga färger och ett uppvaknande, säger Curt. Det viktigaste med en modevisning är att det händer något. Vi vill helt enkelt inspirera. Mode är ju som att köpa mjölk. Det finns blå röd och grön, detsamma gäller kläder, man väljer färg efter person och klär sig efter den man är.

Sveriges ledande affärscentrum har gott om modebutiker med något för fashionistas i alla åldrar.

Vårens modevisning 25-27 mars för inspiration, färg och uppvaknande.

Visningstider:

Fredag: 12.00 14.00 16.00 18.00

Lördag 12.00 14.00 16.00

Söndag 12.00 13.30 15.00

Medverkande butiker:  Åhléns City, Desigual, Gina Tricot, Intersport,  Missäy,   Cassels, Esprit, Monsoon,Indiska, Design Only, Accessorize, Saint Tropez

För mer information kontakta Curt Borkman 0706-639907

Nordstan är sveriges ledande affärscentrum med 37 miljoner besökare och en omsättning på 3,4 miljarder kronor inkl moms per år.