NYHET: Sveriges bästa grävmaskinist utses  på Entreprenad Expo, Borgeby!

NYHET: Sveriges bästa grävmaskinist utses på Entreprenad Expo, Borgeby!

Entreprenad Expo fortsätter sitt arbete med att göra mässan ännu starkare och mer attraktiv för utställare och besökare. Mässområdet i Borgeby är ett av de bästa i landet och erbjuder allt från demoytor, serveringar med god mat, flertalet aktiviteter och nu även GRÄV-SM.

"Vi jobbar ständigt med att utveckla Entreprenad Expo och GRÄV-SM är en av höjdpunkterna på mässan. Det känns otroligt spännande att göra detta tillsammans med Nils Holgerssongymnasiet som har en stark lokal förankring", säger Anders Arehag, projektledare Entreprenad Expo.

Det är fjärde året i rad som Entreprenad Expo genomförs och precis som förra året är platsen Borgeby.
"Borgeby är den perfekta platsen för entreprenadmässor, med sitt kompakta och lättöverskådliga område, endast 20 minuter från Öresundsbron. Demoytorna intill montrarna, där besökarna kan prova maskiner, är mycket uppskattade", fortsätter Anders Arehag.

Bland årets utställare märks tungviktarna Liebherr och Ljungby Maskin.
"Entreprenad Expo ligger helt rätt i tiden på hösten när kunden samlar idéer och gör investeringar inför kommande år", menar Niklas Gellenmyr, Liebherr.

Entreprenad Expo på Borgeby arrangeras 10-12 september 2015.

Läs mer på www.entreprenadexpo.se

För mer information kontakta:
Anders Arehag, Projektledare Entreprenad Expo
anders.arehag@mentoronline.se, 073-682 53 78