Mama Mio Skincare lanseras på NK Kosmetik i Stockholm.

Mama Mio Skincare lanseras på NK Kosmetik i Stockholm.

I veckan lanseras Mama Mio Skincare för första gången i Sverige. Lanseringen sker på NK Kosmetik i Stockholm som kommer att erbjuda hela Mama Mio’s sortiment, inklusive klassiker som Bube Tube, Shrink To Fit, Skin Tight och Get Waisted.

Framtagen av fyra skönhetsexperter i London år 2006 har Mama Mio gjort sig ett namn genom att aktivt forma och behandla kvinnors kroppar och självförtroenden. Med högpresterande Spa- och hudvårdsprodukter har Mama Mio’s produkter hyllats av kritiker, kändisar och tusentals nöjda och lojala kunder världen över. Mama Mio riktar sig till kvinnor genom alla faser i livet. Allt från yngre kvinnor, gravida, nyblivna mammor, till de som vill hitta formen, åldras med värdighet, och till alla dem som helt enkelt vill må bra i sin hud.

Konceptet " Fit skin for Life" handlar om att bygga en fast, tonad, mer hälsosam hy, och att hjälpa kvinnor att känna sig trygga och nöjda i sin hud. Därför använder Mama Mio enbart de bästa och mest effektiva ingredienser, för att säkerställa att varje produkt verkligen fungerar. Så oavsett din form, stil, ålder eller hudbekymmer - hoppas Mama Mio kunna erbjuda produkterna just för dig.

Hela Mama Mio’s sortiment, inklusive klassiker som Bube Tube, Shrink To Fit, Get Waisted och Skin Tight finns nu på NK i Stockholm. Utöver High Performance Body Care lanseras även Mama Mio’s High Protein Face Care, Omega Body Care samt deras Skincare & Exercise System: Bootcamp for Boobs, Bootcamp for Butts, Bootcamp for Arms och Bootcamp for Tummies.

För mer information, produktprover och pressbilder, vänligen kontakta:

Andy Johnsson
IC Enterprises AB