Hitta bästa cateringen för ditt event via CateringListan.se

Snart är det dags att planera julfesten, företagseventet eller kanske en mindre samling för vännerna. Att anlita catering är lätt och kan spara mycket tid, möda och även pengar. På sajten CateringListan.se hittar du Sveriges bredaste företagsregister för cateringrelaterade företag och företag som tar sig an de flesta uppdrag inom catering. Du kan som besökare på sajten uttnyttja gratistjänsten att lämna en offertförfrågan där du specificierar vad just du söker hos din leverantör. Du får då kontakt med de företag - på din ort -vilka kan leva upp till dina krav och du får mail eller telefonsamtal med offerter. Med ett brett underlag kommer du att kunna välja det cateringalternativ som passar dig bäst - på ett sätt som aldrig varit enklare.

Sajten har funnits sedan våren 2010 då företaget Nordiska Listan AB bestämde sig, efter en succéartad start med StädListan.se, FlyttListan.se och MäklareListan.se, att utöka till nya branscher. CateringListan.se är idag Sveriges snabbast växande sajt specialicerat på cateringrelaterade tjänster och du finner där Sveriges bredaste företagsregister på cateringföretag. Du kan välja mellan att bläddra runt och läsa på om de olika företagen på orten för att själv kontakta dem eller att skicka in en offertförfrågan och då låta företagen vilka är ivriga att hjälpa dig kontaka dig med offerter. Att hitta den bäst lämpade cateringen för ditt event har aldrig varit enklare.

2006  lanserade företaget Nordiska Listan AB sina första sajter och har idag, under samlingssajten Listan.se , ett av Sveriges bredaste företagsregister med en branschspecifik inriktning på 25 branscher. Företag vilka vill ha lite extra marknadsföring på internet, hamna högt upp i googlesökningar och göra det lättare för nya potentiella kunder att hitta dem, erbjuds chansen att kostnadsfritt besöka Listan.se och registrera just deras företag i en snygg företagspresenation.

För mer information, vänligen kontakta:
Henric Löfström, VD, Nordiska Listan AB
Epost: henric@listan.se
Webb: www.listan.se

• tjänster
  • tjänst
  • nyhet
  • nordiska listan ab
  • listan.se
  • listan
  • cateringlistan
  • allmänt
  • aktuellt
  • företagsfest
  • julbord catering
  • julbord
  • catering för fest
  • bröllopscatering
  • catering stockholm
  • catering

Nordiska Listan AB är en av Sveriges största förmedlare av tjänster. Företaget grundades 2006 och 2007 lanserades MäklarListan (www.maklarlistan.se), FlyttListan (www.flyttlistan.se) och StädListan(www.stadlistan.se). Två år senare lanserades Listan (listan.se). Varje dag förmedlar Nordiska Listan AB mellan 90 - 290 unika förfrågningar till våra samarbetspartners. Under 2010 hade vi över 3 000 000 besök och förmedlade tjänster till ett uppskattat värde av ca 480 MSEK.

Henric Löfström

Tjänsten som hjälper dig att hitta bästa julbordet

I stressen och det stundande julkaoset har företaget Nordiska Listan AB utvecklat tjänsten vilken gör det lättare för dig som anordnar företagets, vännernas eller familjens julmiddag att hitta den typ av catering du behöver. Genom att skicka en offertförfrågan, vilket endast tar några minuter, kommer du utan snabbt och lätt i kontakt med de leverantörer vilka erbjuder just vad du efterfrågar.