Inbjudan till DAF Trucks Presskonferens på IAA 2018

Varmt välkomna till DAF Trucks Presskonferens på IAA 2018

På uppdrag av DAF Trucks styrelse bjuder vi in er till DAFs presskonferens under IAA 2018

När: Onsdagen den 19 september, 10:20 till 10:40

Var: DAF Trucks, Hall 17 IAA, Hannover

Under presentationen

Harry Wolters, President DAF Trucks, ger en företagsuppdatering

Ron Borsboom, styrelseledamot och Director Product Development, kommer presentera produktnyheter

Vi hoppas ni kan komma!

Vänliga Hälsningar,

Nordic Truckcenter AB

• Lastbilar, transportfordon

• daf 90 år
  • produktnyheter

DAF på IAA mässan - Proud, Leading and Ready

"Proud of our heritage, leading today, ready for the future" . Det är DAFs övergripande tema vid IAA 2018, som hålls i Hannover från den 20 till den 27 september. DAF Trucks kommer stolta visa upp sin utveckling under dess 90-åriga historia. Detta illustreras av den klassiska DAF A1600 från 1967 fram till framtidens DAF CF Electric Innovation - som båda kommer att visas i DAFs monter i Hall 17.

DAF lanserar den första CF Electric

Tillsammans med VDL Groep kommer DAF Trucks under 2018 att släppa den första serien av CF el-fordon i drift hos några av deras största kunder. Fordonen består av toppmoderna VDL E-Power Technology för noll utsläpp och extremt låg ljudnivå. Testbilarna tillverkas av DAF och elinstallationen slutförs av VDL Groep.

DAF Trucks: Inbjudan till presskonferens på Elmia Lastbil - Världslansering!

DAF Trucks och TRP - Truck Related parts presenterar genom sin generalagent Nordic Truckcenter Group, - Ett helt nytt servicekoncept för den svenska marknaden, Nya Nordiska modeller, Nytt ledarskap samt världslansering av den helt nya DAF CF / XF 8x4 - Tridem.
Nu är det äntligen dags för Elmia Lastbil, och Nordens största lastbilsmässa. Nordic Truckcenter gör med DAF Trucks och TRP en historisk