Partnersamarbete mellan Sales & Marketing Expo och Saleseffect även 2025

Partnersamarbete mellan Sales & Marketing Expo och Saleseffect även 2025

Sales & Marketing Expo äger rum på Kistamässan 19 - 20 februari 2025. Den är Sveriges största mässa och mötesplats inom försäljning och marknadsföring. Saleseffect tar stolt upp stafettpinnen och fortsätter som mässans officiella mediapartner även nästa år!

Samarbetet mellan Sales & Marketing Expo och Saleseffect, som officiell mediapartner fortsätter under 2025. Det tillkännagavs i veckan.

Sales & Marketing Expo äger rum 19 – 20 februari 2025 på Kistamässan utanför Stockholm och är en självklar årlig mötesplats för alla som leder och arbetar med försäljning och marknadsföring. Parallellt arrangeras även mässorna Möten & Event och Stockholm Business Expo.

Hela programmet är kostnadsfritt och under de två dagarna får du tillgång till ett stort antal seminarier, möjlighet att besöka över 150 utställare, bredda ditt nätverk och hitta nya samarbetspartners. Nytt för i år är en experthub, där du som besökare kan förboka möten med experter inom bland annat marknadsföring och försäljning.

Live Expo, som arrangerar mässan räknar med 4 000 besökare.

Vårt fortsatta samarbete med Saleseffect är avgörande för att stärka Sales & Marketing Expo som den främsta mötesplatsen för försäljnings- och marknadsföringsproffs. Vi ser fram emot att tillsammans skapa en mötesplats som driver framgång för marknad- och försäljningsavdelningar, säger Jennifer Björk, affärsområdeschef på Live Expo.

Vi var mycket nöjda med årets samarbete så att fortsätta vara mediapartner till Sales & Marketing Expo känns självklart! Vi har båda fokus på alla som jobbar med försäljning och vill hjälpa till att inspirera och lyfta dem. På mässan i februari kommer vi bland annat att presentera vår årliga lista Topp50 – Sveriges mest rekommenderad säljcoacher, säger Sophia Loader, vd och chefredaktör för Saleseffect.

Läs mer om Sales & Marketing Expo här.

Läs mer om Saleseffect här