NOCCO Skum Tomte VS Skum Nisse

This year’s greatest christmas fight – Skum Tomte VS Skum Nisse

NOCCO, Sveriges mest sålda BCAA-dryck, gör en favorit i repris och lanserar en limiterad upplaga av NOCCO Skum Tomte för fjärde året i rad. Det här året får tomten dessutom konkurrens av den spännande julnyheten Skum Nisse med smak av smultron.

Are you ready for a NOCCOUT?Nu gör NOCCOs populära smak Skum Tomte comeback på marknaden. Smaken lanserades för första gången julen 2016 och har sedan dess blivit en stor favorit hos många konsumenter. För att höja spänningen ytterligare släpper NOCCO även en helt ny julsmak – the Greatest Challenger Of All Times – Skum Nisse med smak av smultron. Vilken smak vinner juryns hjärtan – The Champion or The Challenger?

Precis som övriga NOCCO BCAA-produkter är julnyheterna helt fria från socker och innehåller bland annat 3000 mg BCAA (grenade aminosyror), 180 mg koffein och sex olika vitaminer.

NOCCOs julsmaker finns till försäljning under en begränsad period med start v.43 i dagligvaruhandeln, gym och onlinebutiker.

God jul!