NOCCO Pearade

NOCCO PEARADE - THE NEW FOCUS

Sommaren är över. Nu behöver vi fokusera. NOCCO Pearade är den nya medlemmen i Focus-familjen. Efter det fantastiska mottagandet av NOCCO Ramonade tidigare i år är det fantastiskt att följa upp med Pearade. Den här framtida ikonen är berikad med 180 mg koffein, vitaminer, grönt te-extrakt, samt är sockerfri och vegansk.

NOCCO Pearade finns i butiker över hela landet från den 25 augusti.

NOCCO är en välsmakande funktionsdryck framtagen av det svenska hälso- och träningsinriktade företaget No Carbs Company. No Carbs Company lanserade sin första produkt i december 2014 och finns idag på omkring 40 marknader.

Kategorier

NOCCO är en välsmakande funktionsdryck framtagen av det svenska hälso- och träningsinriktade företaget No Carbs Company. No Carbs Company lanserade sin första produkt i december 2014 och finns idag på cirka 30 marknader.