Hallon/Citron

NOCCO Hallon/Citron – inget koffein, perfekt för kvällsträningen

NOCCO kickar igång det nya träningsåret med en ny efterlängtad koffeinfri burk med smak av hallon/citron. Det senaste tillskottet i NOCCO-familjen innehåller precis som de övriga gröna burkarna 5000 mg BCAA, är helt sockerfri och full av vitaminer och mineraler.

Nytt träningsår betyder ny smak från NOCCO. NOCCO BCAA+ Hallon/Citron är koffeinfri vilket gör den perfekt för kvällspasset och alla andra träningstillfällen då du inte vill eller behöver få i dig koffein. En efterlängtad nyhet som hjälper dig att hålla igång träningsmotivationen och samtidigt infria nyårslöftet.

– Det var dags att släppa en ny koffeinfri smak lagom till nyår då vi vet att träningsfokuset är som allra högst. Det är många som har efterfrågat en ny smak utan koffein då den passar perfekt för kvällsträningen. Vi tycker att vi nu hittat en smak som är här för att stanna, säger Louise Nobel, Nordic Marketing Manager på NOCCO.

Likt övriga produkter i sortimentet innehåller årets första nyhet l-karnitin och grönt te-extrakt. Självklart är den helt utan socker. NOCCO BCAA+ Hallon/Citron kommer att finnas till försäljning i detaljhandeln, servicehandeln och utvalda gym.

NOCCO är Sveriges mest sålda BCAA-dryck och finns i flera olika funktioner och smaker. NOCCO finns med och utan koffein, med olika mängd BCAA och med och utan kolsyra. NOCCO innehåller förutom BCAA (grenade aminosyror) grönt te-extrakt och sex olika vitaminer. Hitta din favorit här.

För pressinformation, bilder och produktprover vänligen kontakta:
Mikael Lindgren, Communications Manager, NOCCO – No Carbs Company
E-mail: mikael.lindgren@nocco.se, telefon: + 46 768 798 513

Louise Nobel, Nordic Marketing Manager NOCCO – No Carbs Company
E-mail: louise.nobel@nocco.se, telefon: + 46 73 678 96 42

NOCCO är en välsmakande funktionsdryck framtagen av det svenska hälso- och träningsinriktade företaget No Carbs Company. No Carbs Company lanserade sin första produkt i december 2014 och finns idag på cirka 30 marknader.