ProPud Frappé är tillbaka, laddad med äkta kaffe, högt proteininnehåll och inget tillsatt socker.

Pressmeddelande -

ProPud Frappé gör efterlängtad comeback - svalkande kaffedryck med en kraftig proteinboost!

Vi är glada att meddela att vår stjärna Frappé är tillbaka, redo att erbjuda en enastående smakupplevelse tillsammans med sina hälsofördelar. Efter en kort frånvaro under vinterkylan är Frappé tillbaka för att sätta tonen för hälsosamma och läckra kaffedrycker med sin unika kombination av äkta kaffe, högt proteininnehåll och inget tillsatt socker.

För de som älskar kallt kaffe och söker efter ett bättre alternativ som inte kompromissar med smaken är Frappé det perfekta valet. Med ett innehåll av 20 gram protein är Frappé ett utmärkt sätt att få en kraftfull proteinboost samtidigt som du njuter av en kall och uppiggande kaffedryck. Dessutom innehåller Frappé inget tillsatt socker, vilket gör den till ett hälsosammare alternativ för dem som vill undvika socker i sin kost.

Frappé finns i två spännande smaker: Frappé Latte och Frappé Chocolate Mocha. Oavsett om du föredrar den krämiga och lena smaken av en latte eller den mustiga chokladiga smaken i en Chocolate Mocha, finns det en Frappé som passar dig.

"Vi är väldigt glada över att åter introducera Frappé på marknaden och ge våra kunder möjligheten att njuta av en välsmakande och uppiggande kaffedryck när de behöver en boost i vardagen. Med vår unika kombination av kallt kaffe och högkvalitativt protein är Frappé redo att göra ett starkt intryck på kaffedrycksmarknaden." säger Jens Hägglund, Product Manager på Njie Foods AB.

För kaffeälskare som längtat efter Frappés återkomst är väntan äntligen över. Upplev den perfekta kombinationen av en kall kaffedryck och en kraftfull proteinboost med ProPuds Frappé redan idag!