Lowcaly, Apollo Sports och Anna Haag teamar upp inför sommarsäsongen

Lowcaly, Apollo Sports och Anna Haag teamar upp inför sommarsäsongen

Upptäck smaken av sommar med Lowcaly Pink Lemonade! En fräsch och sockerfri sommarsmak som fotats tillsammans med Anna Haag nere på Playitas Resort, ett av Apollos många sporthotell.

"Vi är otroligt glada över vårt samarbete med Apollo Sports och Anna Haag för att lansera vår senaste smak, Pink Lemonade," säger My Janzén, PR och influencer manager på Lowcaly. "Anna är en fantastisk förebild för en aktiv livsstil, och Apollo Sports delar vår vision om att främja hälsa och välbefinnande. Tillsammans är vi övertygade om att Pink Lemonade kommer att bli en favorit bland våra kunder ."

Playitas Resort ligger på Fuerteventura och är ett av Europas största sporthotell. För att fira in sommaren arrangerar Lowcaly dessutom en tävling där priset är ett presentkort hos Apollo Sports, värde 20 000 kr. Tävlingen hålls på Instagram.

Pink Lemonade smakar som en perfekt blandning av söt lemonad och syrliga solmogna citroner, vilket gör den till den ultimata törstsläckaren för alla tillfällen under dagen. Dessutom är den sockerfri och vitaminberikad, vilket gör den till ett hälsosmart alternativ både i hemmet och på språng.

"Jag är glad över samarbetet med Lowcaly och att vara ansiktet utåt för deras sommarkampanj," säger Anna Haag. "Jag älskar Lowcalys drycker för dess uppfriskande och läckra smaker, perfekta för att släcka törsten och njuta av sommarens soliga dagar."

Med fokus på att erbjuda välsmakande och sockerfria alternativ utan att kompromissa med kvaliteten, strävar Lowcaly efter att inspirera människor att leva en hälsosam livsstil.

För mer information, vänligen kontakta:

Anna Tichy, Brand Manager Lowcaly anna.tichy@njie.com

Martina Krantz, Pressansvarig Apollo martina.krantz@apollo.se

Om Lowcaly:

Lowcaly är ett produktvarumärke som handlar om goda vanor, med missionen att förenkla vägen mot ett hälsosammare och godare liv. Som en del av NJIE Foods och etablerat år 2022, är Lowcaly designat av och för aktiva människor som söker något sött och gott utan onödigt socker. Idag består sortimentet av en sockerfri frukostdryck i två smaker – det första sockerfria alternativet i juicehyllan i Sverige – samt flera uppfriskande fruktdrycker.

Om Apollo Sports:

Hos Apollo Sports hittar du Sveriges största utbud av sport- och träningshotell, träningsresor och träningsläger för alla – från vardagsmotionärer till elitidrottare. Besök gärna https://www.apollo.se/resor/traningsresor för mer information.