Åsa Bratt ny PR- och kommunikationschef för NetOnNet

Åsa Bratt ny PR- och kommunikationschef för NetOnNet

NetOnNet fortsätter satsa aktivt på kommunikation med Åsa Bratt som ny PR- och Kommunikationschef. Hon efterträder Kristina Wärmare som lämnar företaget för nya utmaningar.

Åsa Bratt, som har en lång och gedigen erfarenhet inom kommunikation, marknadsföring och affärsutveckling är väl förberedd att driva NetOnNets kommunikationsstrategier framåt. Hennes passion för både kunder och medarbetare har alltid varit en central del i hennes arbete.

- Jag ser fram emot att få utveckla både kundupplevelsen och medarbetarupplevelsen vidare, och att genom innovativ kommunikation skapa engagemang och tydlighet, säger Åsa Bratt.
- Att återvända till NetOnNet, där jag var en del av teamet mellan 2006–2011, känns särskilt stimulerande. Jag har följt företagets utveckling och tillväxt och det är väldigt roligt att vara tillbaka i den härliga och engagerande miljö som är del av bolagets DNA.

För NetOnNet är detta en viktig del av företagets strategi för att stärka varumärket. En redan stark position på marknaden - och ett framgångsrikt kommunikationsarbete - skall nu vidareutvecklas av Åsa Bratt med nya och spännande kommunikationsinitiativ som engagerar både kunderna och marknaden.

- Kommunikation är hjärtat i framgångsrika företag, och jag ser fram emot att bidra till NetOnNets fortsatta framgång genom att utveckla innovativa kommunikationslösningar som stärker vår position ytterligare, säger Åsa Bratt.

NetOnNet är en ledande aktör inom hemelektronik och strävar efter att erbjuda sina kunder de bästa produkterna till de bästa priserna, direkt från lagerhyllan.

- Vi är mycket glada över att välkomna Åsa Bratt tillbaka till NetOnNet. Hennes omfattande erfarenhet och djupa engagemang för både kommunikation och kundupplevelse kommer att vara värdefull för oss. Vi ser fram emot det Åsa kommer att tillföra i form av både engagemang och expertis, säger Josefin Dalum, VD på NetOnNet.

Sedan 1999 säljer NetOnNet hemelektronik från både egna och välkända varumärken direkt från lagerhyllan. Vårt fokus är att förenkla allt vi kan för att erbjuda hemelektronik billigare än andra. Det är mottot för hela NetOnNet och grundar sig i vårt unika självbetjäningskoncept. Kunderna ska välja NetOnNet, inte bara för att vi har låga priser, utan även för att vi gör det enklare, ärligare och med fokus utifrån kunden själv. Det är så vi skapar mervärde och en stark relation med våra kunder. NetOnNet säljer till konsumenter och företag genom e-handel och cirka 30 Lagershoppar i Sverige och Norge. Sedan 2022 är vi del av Komplett Group. Vårt huvudkontor ligger i handelsstaden Borås.

Åsa Bratt

Presskontakt PR- och Kommunikationschef +46 704 888822

Sedan 1999 säljer NetOnNet hemelektronik från både egna och välkända varumärken direkt från lagerhyllan. Vårt fokus är att förenkla allt vi kan för att erbjuda hemelektronik billigare än andra. Det är mottot för hela NetOnNet och grundar sig i vårt unika självbetjäningskoncept. Kunderna ska välja NetOnNet, inte bara för att vi har låga priser, utan även för att vi gör det enklare, ärligare och med fokus utifrån kunden själv. Det är så vi skapar mervärde och en stark relation med våra kunder. NetOnNet säljer till konsumenter och företag genom e-handel och 31 Lagershoppar i Sverige och Norge. Sedan 2022 är vi del av Komplett Group. Vårt huvudkontor ligger i handelsstaden Borås.