Nelly.com på ny sommarturné med Pop up stores

Nelly.com på ny sommarturné med Pop up stores

Efter förra sommarens succé med pop up stores drar Nelly återigen ut på turné i en mängd olika sommarstäder runt om i Sverige, Norge och Danmark. Först ut 2014 är Marstrand den 1-2 juli följt av Kristiansand, Båstad, Tofta strand, Borgholm och Köpenhamn. Besökarna kommer kunna shoppa varor ur Nellys sortiment direkt på plats, tävla om presentkort på 10 000 kr, hänga i loungen och mycket mer.

Nytt för i år är att Nelly erbjuder en ny tjänst under turnén - Nelly Beach Express. Nellys kunder kommer kunna shoppa från hela sortimentet på sajten och få det levererat till pop up:en. Beställer du dina varor före kl 12.00 levererar Nelly kl 18:00 samma dag på Marstrand, i Båstad och Köpenhamn. På övriga orter sker leverans 1-2 dagar efter att beställning lagts. Leveranserna med Nelly Beach Express kommer vara kostnadsfria.

Nelly.coms VD Magnus Månsson kommenterar: "Nellys sommarturné förra sommaren var mycket uppskattad och vi ser fram emot att komma ut och träffa våra kunder på plats i år igen. Vi arbetar alltid aktivt med att hitta nya sätt att förbättra vår produkt och vi hoppas att Nelly Beach Express är en tjänst som kunderna kommer uppskatta.”

Datum för Nelly Pop up stores:

1-2 Juli      Marstrand
4-5 Juli      Kristiansand
10-12 Juli  Båstad
17-19 Juli  Tofta strand (Visby)
24-26 Juli  Borgholm
8-9 Aug     Köpenhamn

CDON Group är Nordens ledande e-handelskoncern. Sedan starten 1999 har gruppen utökat och breddat sin produktportfölj till att idag vara marknadsledande på e-handel inom Underhållning (CDON.com och Lekmer.se), Mode (Nelly.com, NLYman.com och Members.com), Sport & Hälsa (Gymgrossisten.com, Bodystore.com, Milebreaker.com) och Hem & Trädgård (Tretti.com). Under 2013 genererade gruppen 4,5 miljarder kronor i intäkter. CDON Groups aktier är noterade på NASDAQ OMX Stockholm Mid-cap lista under kortnamnet CDON.