CDON.COM: Bäst i test när PC FÖR ALLA hyr bredbandsfilm

CDON.COM’s tjänst för bredbandsfilm korades till bäst i test när Sveriges största pc-tidning PC för Alla jämförde tjänster för filmuthyrning över internet. ”Vinnare med hög kvalitet och tydliga instruktioner” blev slutomdömet för tjänsten som belönades med betyget nio av tio och utsågs till bäst i test. Annat som uppmärksammades var det stora utbudet av filmer, utmärkt kvalitet på både bild och ljud, att filmen startade efter bara några sekunder och tjänstens enkelhet med tydliga instruktioner. – Bredbandsfilm är en naturlig utveckling av utbudet på CDON.COM. Vi lägger mycket arbete på att utveckla tjänsten så att även ovana användare ska förstå och uppskatta den. Att PC för Alla uppmärksammar detta är en morot som sporrar oss att arbeta ännu hårdare, kommenterar Fredrik Bengtsson, marknadschef på CDON.COM. CDON.COM lanserade tjänsten 2006 och bredbandsfilm är nu den mest expansiva produkten i CDON.COM’s underhållningsutbud. Filmerna sänds i DVD-kvalitet över bredbandsnätet och kan ses direkt på datorn eller via datorn på TV under 24 timmar. Fördelarna är enkelhet, tillgänglighet, det låga priset och den höga bildkvaliteten. För mer information, kontakta Fredrik Bengtsson Marknadschef, CDON.COM e-post: fredrik.bengtsson@cdon.com tfn: 0736 99 28 94