Fasaden til Naturkompaniet i Kristiansands sentrum.

Naturkompaniet åpner ny butikk i Kristiansand sentrum

Naturkompaniet fortsetter ekspansjonen i Norge og åpner i disse dager butikk i hjertet av Kristiansand. Den nye butikken åpner onsdag 15. mai og vil tilby et bredt utvalg av klær og utstyr for alt fra nybegynnere, til den erfarne eventyreren. Dette skjer i Regnstøyspesialistens allerede anerkjente lokaler i Markens gate 25.

Plasseringen av den nye butikken er nøye valgt for å gi kundene enkel tilgang til den vakre naturen Kristiansand har å by på. Butikken vil være en oase for alle naturinteresserte og et sted hvor man kan finne alt man behøver for sine utendørsopplevelser. Gjengen på plass i butikken med Herman og Harald Feyling i spissen, gleder seg nå til å ønske alle Kristiansands innbyggere, samt tilreisende, velkommen til den nye butikken i Markens gate.

Dette blir Naturkompaniets tolvte butikk i Norge siden starten i 2021, og butikk nummer 2 i Kristiansand. Målet er å utfordre bransjen med produkter som er laget for å vare lenge, levert med solid kompetanse om bærekraft og vedlikehold.

“Vi gleder oss over å kunne få være med videre på reisen sammen med Herman, Harald og resten av gjengen i butikken, og tror historien til Regntøyspesialisten sammen med Naturkompaniets konsept som helhet, vil kunne tilføre det lille ekstra til Kristiansand by”, sier Simon Larsen, Administrerende direktør i Naturkompaniet AS.

Vedlikehold og bærekraft i fokus

En av Naturkompaniet og Fjällrävens fremtredende målsetninger er å spre kunnskap om hvordan man best tar vare på det man kjøper, slik at produktene kan ha et langt og bærekraftig liv. De ønsker å fremme en holdning som går bort fra en kultur med kjøp og kast, og heller legge vekt på at produktene man investerer i skal kunne nytes i mange år. Som et ledd i dette tilbyr de også ekspertassistanse for riktig vedlikehold og reparasjon i sine butikker.

Se alle Naturkompaniet butikker og Fjällräven Brand Stores her: https://www.naturkompaniet.no/static/no/butikker/