Göta Källare ansluter sig till NattPasset

Nu ansluter sig nattklubben Göta Källare i Stockholm till NattPasset. Göta Källare blir också den första klubben att använda integrationen mellan NattPasset och Attendium. Det innebär att all marknadsföring, försäljning, kommunikation och insläppshantering sker via en och samma plats.

Göta Källare erbjuder nu sina gäster möjligheten att förköpa inträdet i telefonen via nattpasset.se eller i NattPassets app för Android och iPhone. Göta Källares klubb- och bokningsansvarig, Tomas Zhou,säger att förköpsbetalningen är en smidig lösning för att slippa flaskhalsen som kan uppstå vid entrén.

- NattPasset är en enkel men bra lösning på många köproblem som finns i Stockholm just nu. Vi har stött på liknande system men deras är den mest utvecklade av de vi sett och slår ihop många tjänster vi använder idag till en enda, säger Tomas.

Göta Källare blir också först med att använda integrationen mellan NattPasset och Attendium som gör att de med hjälp av Attendiums verktyg smidigt kan släppa in gästerna som förköpt inträdet. NattPassets VD, Thomas van Loo, menar att helhetslösningen sparar nattklubbarna tid och ger dem en bättre inblick i hela kedjan, från marknadsföring och gästinsläpp till uppföljning av kvällen.

- Vårt samarbete med nattklubben innebär att vi aktivt hjälper till att driva gäster till dem. Sen gör vår integration med Attendium att insläppet av gästerna som förköpt biljetterna sker på ett mer effektivt sätt, vilket innebär kortare kötider och ökade intäkter, säger Thomas.

Samarbetet med Göta Källare är ett steg i NattPassets satsning att nå fler nattklubbsbesökare i Stockholm.

- Vi strävar hela tiden efter att utöka utbudet för våra användare. Genom vårt samarbete med Göta Källare skapar vi en bättre bredd i Stockholm. Göta Källare är en spännande nattklubb som levererar hög kvalitet vecka efter vecka och tillsammans kan vi göra det ännu bättre, säger han.