Utbilda dig till VA-projektör på Nackademin – sista chansen att ansöka nu!

Bli VA-projektör – platser kvar till höstens utbildning på Nackademin

23 augusti 2024, Stockholm

Vatten och avlopp är grunden för en hållbar samhällsutveckling, och nu har du möjlighet att utbilda dig till en nyckelspelare i denna vitala bransch. Vi är glada att meddela att det fortfarande finns platser kvar till vår eftertraktade utbildning för VA-projektör – ett yrke där du spelar en avgörande roll för framtidens infrastruktur och miljöskydd.

Som VA-projektör ansvarar du för planering, design och projektering av vatten- och avloppssystem, en uppgift som kräver både teknisk kompetens och kreativ problemlösning. Detta är en viktig roll i att säkerställa hållbara lösningar för vattenförsörjning och avloppshantering, från stadsplanering till genomförande av stora infrastrukturprojekt.

Vår utbildning erbjuder en gedigen grund inom tekniska aspekter, miljölagstiftning, och projektledning, med fokus på de senaste innovationerna inom VA-sektorn. Genom nära samarbete med branschen får du möjlighet att arbeta med verkliga projekt och knyta kontakter som kan leda till framtida anställningar.

VA-projektör på Nackademin

• Startdatum: Augusti 2024
  • Plats: Solna
  • 1,5 år med en fjärdedels LIA-praktik
  • Antal platser: Begränsat antal – först till kvarn!

Behovet av VA-projektörer ökar stadigt i takt med att urbaniseringen och klimatförändringarna ställer högre krav på våra vatten- och avloppssystem. Missa inte chansen att utbilda dig till ett yrke med stora karriärmöjligheter och samhällsnytta!

Ansök till VA-projektör HÄR ( fåtal platser kvar )