Svenska spelprodukten Oriboo säljs nu hos Frank form

Den nya svenska spelprodukten Oriboo finns nu till försäljning även i butik. Den första utvalda återförsäljaren är Frank Form på Kungsholmen i Stockholm.

- Vi tycker det är jättekul att vara först i världen med att sälja Oriboo. Produkten är helt i linje med vårt sortiment av unika, väldesignade livsstilprodukter som har det där lilla extra. Vi tycker det är speciellt roligt att Oriboo dessutom är en svensk produkt, säger Emelie Fagerberg, ägare av Frank form.

- Vi valde Frank form som vår första återförsäljare just för deras omsorgsfulla urval av unika produkter till sitt sortiment. Oriboo är ju både snygg och underhållande, och är dessutom en spelkompis med personlighet. Den skapar omedelbart en särskild relation till sin ägare, och det är viktigt att återförsäljaren kan förmedla detta, säger Sandra Jonsson, marknadsansvarig på Movinto Fun AB, företaget som har designat och utvecklat Oriboo.

För mer information om Frank form kontakta Emelie Fagerberg, 0705 52 44 88, emelie@frankform.se

För mer information om Oriboo och Movinto Fun kontakta Sandra Jonsson, 0736 42 52 33, sandra.jonsson@movintofun.com