Josefin Glenmark är aktuell med debutalbum 2 februari

Josefin Glenmark är aktuell med ett kommande debutalbum men hon är långt ifrån en debutant. Josefin, dotter till Ann-Louise Hansson och Bruno Glenmark, gjorde scendebut redan som 3 åring, hon har körat för Robbie Williams, varit med i husbandet i ʼSinging Beeʼ i tre säsonger samt haft en singel på Svensktoppen. Nu är det dags för hennes egna debutalbum!

- Snart är det dags för en av mina största drömmar att gå i uppfyllelse – skivsläpp! Det är svårt att beskriva med ord den glädje och stolthet jag känner just nu. Den 2 februari 2011 släpper jag mitt debutalbum ’Better Days’ som jag, och ett gäng musiker, jobbat med i cirka tre år. Resan hit har varit lång men vi har nu äntligen nått fram till vårt mål, säger Josefin Glenmark.

Albumets första spår, ’Suzie’, spelas bl.a. på P4 RIKS.
Albumet ’Better Days’ släpps 2 februari 2011.

• Musik

• josefin glenmark
  • debutalbum
  • better days

• Skåne

Moore To Be AB är experter på att lansera nya talanger och har över 17 års erfarenhet inom underhållningsbranschen. Vi är under expandering och  är i dagsläget två heltidsanställda och en person på väg in. Vi sitter i lokaler på Skeppsbron 44 i Gamla Stan.

Moore To Be erbjuder promotion, aristcoachnig och mediaträning och har samarbetat med bland annat Stephen Simmonds, Erik Hassle, Magnus Carlsson och Hoffmaestro för att nämna några  av våra kunder. Moore To Be bygger och stärker personliga varumärken.

För mer information och referenser se www.mooretobe.com

Anna Moore

Presskontakt Grundare & Kommunikationsexpert Coach & Kommunikation 0707-77 82 62