London soffa - Hög modell

Nyhet -

Nyhet! Möbelmästarna integrerar innovativ 3D-konfigurator för att skapa din drömsoffa

Möbelmästarna, kända för sina kvalitetsmöbler och personliga service, tar nu ett steg framåt i den digitala världen genom att lansera en 3D-konfigurator för soffserien London. Kunder kan nu skapa sin drömsoffa online och sedan beställa den i en av företagets butiker.

Konfiguratorn ger kunderna möjlighet att bygga sin egen London-soffa i tre olika utföranden: låg, hög och djup modell. Utöver detta kan kunderna välja mellan en mängd olika tyger och färger. London-soffan är en kvalitetssoffa som kommer med en 10 års garanti.

- Vi ser 3D-konfiguratorn som ett viktigt komplement till vår ordinarie e-handel, säger Sebastian Winding, Marknadschef och e-handelsansvarig på Möbelmästarna. Vi tror att detta verktyg kommer att ge våra kunder en ännu bättre shoppingupplevelse och vi ser fram emot att utveckla vårt utbud ännu mer i framtiden.

Möbelmästarna fortsätter att sätta kunden i fokus genom att erbjuda innovativa lösningar som förbättrar kundens shoppingupplevelse. Med lanseringen av 3D-konfiguratorn tar företaget ett stort steg mot att göra möbelköp ännu mer personligt och engagerande.

För mer information om Möbelmästarna och deras nya 3D-konfigurator, besök företagets hemsida eller kontakta .