Gå direkt till innehåll
MiniFinder Zenso mäter temperatur och fuktighet i bilen där djuret befinner sig.

MiniFinder Zenso: Ny teknik för djurens välbefinnande

MiniFinder tar ännu ett steg framåt inom teknologisk innovation med lanseringen av MiniFinder Zenso, en banbrytande lösning som gör det möjligt att mäta temperatur och fuktighet i hundkåpan.

Denna nyhet erbjuder en pålitlig och praktisk lösning för jägare som vill säkerställa sina hundars välbefinnande under jakten.

Temperatur och Fuktighet – Säkerhet i Fokus

MiniFinder Zenso är designad för att övervaka och rapportera temperatur och fuktighet i realtid. Detta är särskilt viktigt för jägare som ofta lämnar sina hundar i bilen under kortare eller längre perioder. Genom att hålla koll på miljöförhållandena i hundkåpan kan användarna snabbt vidta åtgärder om förhållandena blir ohälsosamma. Överhettning eller för hög fuktighet kan leda till allvarliga hälsoproblem, och med Zenso kan sådana risker minimeras.

Full Kontroll med Gratisappen MiniFinder Hunter

All insamlad data från MiniFinder Zenso synkroniseras smidigt med MiniFinder Hunter-appen. MiniFinder Zenso och MiniFinder Rex utgör tillsammans ett kraftfullt verktyg för jägare. Medan Rex spårar hundens rörelser och positioner, övervakar Zenso miljöförhållandena i hundkåpan. Tillsammans erbjuder dessa enheter en helhetslösning som inte bara förbättrar säkerheten för hundarna, utan även underlättar för jägarna att fokusera på sin jakt.

MiniFinder Hunter: Kostnadsfri och Användarvänlig App

En av de största fördelarna med MiniFinder Hunter-appen är att den är helt gratis för användare. Det innebär att alla funktioner och statistik som samlas in från både Zenso och Rex kan nås utan extra kostnad, vilket gör det till en kostnadseffektiv lösning för jägare som vill hålla sina hundar säkra och friska.

Sammanfattning

MiniFinder Zenso representerar ett betydande framsteg inom jaktteknologi, med sin förmåga att noggrant mäta och rapportera temperatur och fuktighet i hundkåpan. Genom att integrera Zenso med den användarvänliga och kostnadsfria MiniFinder Hunter-appen, erbjuds jägare en omfattande lösning för att säkerställa sina hundars välmående. Med MiniFinder Zenso och MiniFinder Rex på samma plattform, kan jägare fokusera på jakten med vetskapen om att deras hundar är i säkerhet.

För mer information, besök MiniFinder Zenso.

Elin Möllervärn

Presskontakt Marketing Manager
Dean Maros

Presskontakt CEO

MiniFinder

MiniFinder är ett IoT företag som utvecklar produkter och tjänster som baserar sig på GPS-teknik.
Företaget grundades av Dean Maros (CEO) i Växjö 2012 med en dröm om att utveckla teknik som hjälper företag att optimera och effektivisera sin fordonsflotta genom positioneringsteknik. Idag är vi ett stadigt växande bolag som erbjuder helhetslösningar inom flera områden, såsom vård och omsorg, fleet management, säkerhet och djur.

Vår verksamhet bygger på egenutvecklade produkter och tjänster som kännetecknas av kvalitet, unik design och hög precision. Vi anpassar produkter och tjänster efter kundernas behov och erbjuder innovativa lösningar som förenklar vardagen för alla våra kunder.

MiniFinder

Reveljgränd 5