Dr Jim Kirkpatrick - First public appearance in Sweden

A Mindset for Results!

Den 24-26 juni visar vi hur du skapar intäkter av utbildningskostnader.
Vi vänder oss till dig som köper in eller driver utbildningsprogram. Till dig som vill förändra och utveckla din verksamhet med hjälp av kompetensutveckling. Du tar del av världsledande metoder och exempel som driver utvecklande träning med bestående effekt för såväl individer som för verksamhetens resultat.

Konkreta och handfasta verktyg, tips, råd och erfarenhet i hur vi får det att hända – på riktigt!

Delta på Kirkpatricks första certifieringsutbildning i Sverige och/eller ta del av världsledande exempel på hur resultat skapas av kompetensutvecklingsinsatser.

Se saxat ur programmet nedan. Hela inbjudan hittar du som bifogat PDF eller under länken Mindset for Results, där också anmälan kan göras.

Metod - Hur du mäter, 24-25 juni, kl. 08:30-16:30

First public appearance in Sweden - Dr Jim Kirkpatrick från USA genomför ”Bronze Level Certification”

Att bli certifierad på bronsnivå av Kirkpatrick innebär att ni erhåller kunskaper och färdigheter att mäta utbildningsprogram enligt Kirkpatricks modell och metod i syfte att synliggöra beteende­förändringar och mätbar nytta för organisationen.

Bronze Level Certification

This program forms the foundation for good program evaluation. It includes the New World Kirkpatrick program evaluation methodology and related tools. Certification is obtained with a passing grade on a complete program evaluation plan for a program of the participant´s choosing. Continuing to silver and gold certification is optional.

Praktik - Hur du gör, 26 juni, kl. 09:30-16:30

Inspiration, framgångsfaktorer & konkreta tips
Dr Jim Kirkpatrick från USA genomför två Key-Note presentationer

Denna dag syftar till att informera, inspirera,
erhålla nyttiga och värdefulla tips och råd, se
hur andra gjort samt ge konkreta exempel på angreppssätt och framgångsfaktorer som driver resultat på verksamhetsnivå och individnivå.

• Hur du skapar en plan för att påverka verksamhetens resultat.
  • Hur du kravställer utbildningar
  • Vilka nyckeltal påvisar värdet av en utbildningsinsats.
  • Hur önskvärda beteenden fäster i vardagen.
  • Kundcase – så gjorde vi på Scania och Strålfors – exempel från framgångsrika internationella Säljprogram och Ledarutvecklingsprogram.

Har du frågor om kring din anmälan eller upplägget? Kontakta projektledare Annika Voltaire på annika.voltaire@mindset.se eller 08-586 389 64.