Fyra av våra kvartersvärdar som visar prov på inspirerande styrka.

Mimer spänner musklerna – förstärker med två nya tjänster

Nu söker vi både en upphandlare inom entreprenader och en inköpscontroller. Erfarenhet, affärsmässighet och samarbetsförmåga är några av de egenskaper som kan appliceras på båda rollerna. Är det du? Vill du också vara med och spänna musklerna inför nya utmaningar? Med omtanke, nytänkande och engagemang når vi tillsammans våra mål.

Som upphandlare inom entreprenader får du möjlighet att driva dina egna upphandlingar; från behovsanalys och diskussion med beställare till upprättande av avtal. Du ansvarar och genomför upphandling främst gällande entreprenader, men även andra varor och tjänster kan bli aktuella.

Vill du vara med och driva inköpsprocessen framåt? Här får du ett varierande arbete och samtidigt bidra till Mimers strategiska effektiviseringsinitiativ. Som inköpscontroller ansvarar du för vårt inköpssystem och avtalsuppföljning. Du kommer jobba nära upphandlarna – ett härligt gäng.

Ovanstående beskriver kortfattat de båda tjänsterna. Du som är intresserad går givetvis in på nedanstående länkar för att ta reda på mer. Där hittar du även möjligheten till att göra en ansökan. Välkommen till Mimer!

Upphandlare inom entreprenader

Inköpscontroller