Mivitotal Sport vätskeersättning är en god brustablett med smak av apelsin som är anpassad för atleter och andra hälsomedvetna individer!

Nya Mivitotal Sport med smak av apelsin – vätskebalans för aktiva!

Vi presenterar stolt Mivitotals nya vätskeersättning i Sport-serien. Vår sprakande brustablett med frisk smak av apelsin är designad för att återställa din vätskebalans . Den är anpassad för både professionella atleter och hälsomedvetna individer.

"Vi har länge sett en efterfrågan på en vätskeersättning, specifikt riktad mot personer som är fysiskt aktiva . Med Mivitotal Sport kan vi äntligen erbjuda en produkt som inte bara möter dessa behov utan också har en riktigt god smak," säger Charlotte Westergren, Nordic brand manager för Mivitotal.

Optimerad hydrering och förbättrad uthållighet

Mivitotal Sport återställer vätskebalansen vid fysisk aktivitet, vilket är viktigt för att upprätthålla uthållighetsprestationen under långvariga träningspass. Vår formula innehåller B-vitaminer som tiamin (B1), riboflavin (B2), och B6, samt zink, som på olika sätt bidrar till kroppens normala energiomsättning samt att minska trötthet och utmattning.

Användarvänlig för dagligt intag

Denna lättlösliga brustablett är snabb och enkel att förbereda – bara lös upp i ett glas vatten för en uppfriskande apelsinsmak. "Den är perfekt för snabb hydrering på gymmet, kontoret eller på språng," tillägger Westergren.

Vår nya vätskeersättning är lämplig för vuxna och barn från 3 år, med en rekommenderad dos av 1-4 tabletter dagligen för vuxna och en tablett för barn.

Engagerad i din hälsa

Mivitotal strävar efter att utveckla produkter som främjar en aktiv och hälsosam livsstil. Vår nya vätskeersättning exemplifierar detta åtagande genom att erbjuda en högkvalitativ lösning för daglig hydrering och näring.

Mivitotal Sport vätskeersättning är tillgänglig i butiker och online.

Upptäck hela vårt sortiment av Mivitotal. Noga utvalda vitaminer och mineraler. För alla. Varje dag.

Mivitotals sortiment av tabletter, kapslar och flytande produkter är svensktillverkat och har funnits på den svenska marknaden sedan 1992.

Kosttillskott bör inte ersätta en varierad kost och hälsosam livsstil.