Smarta snackpacks med folkets favoriter – glutenfria majskakor från Friggs. Och med Friggs Majskakor Grill kan du njuta av ”grillat” året om – garanterat utan grillförbud.

Friggs favoriter i nya smaker och smarta ”snackpacks”

Nu kommer Sveriges mest populära majskakor i smidiga portionsförpackningar och tre nya smaker. Friggs Snackpacks är perfekta att ta med i fickan eller väskan - så har du alltid ett krispigt och gott mellanmål nära till hands.

Frukost i farten, mellanmål i parken eller återhämtning efter träningen? Nu hittar du en enkel, smidig lösning med Friggs Majskakor Snackpack. Det är inte bara förpackningen som är mindre, även majskakorna kommer i ett fint litet format, perfekta att knapra på när energidepåerna behöver fyllas på. Och vi lovar, smaken är lika stor som alltid.

Hälsosam unik produkt

- Vi vill erbjuda en hälsosam och annorlunda snackingprodukt för alla tillfällen när man är på språng. De passar ju lika bra för en familj på utflykt som i träningsbagen eller handväskan, säger Natalie Fresia, assistant brand manager för Friggs.

Nya smaker till fredagsmyset

Majskakorna finns i tre nya fylliga smaker som även passar till fredagsmyset: Grill, Popcorn och Dill & gräslök. De kompletteras av de klassiska storfavoriterna Cheese och Pizza. En portionsförpackning innehåller drygt 100 kalorier; precis lagom för att komma i rätt stämning igen.

Grillat året om

Samtidigt som Majskakor Snackpacks hamnar i butikshyllorna lanseras också Friggs Majskakor Grill som en ny smak i den ordinarie förpackningsstorleken. Bäst av allt: Med Majskakor Grill hemma i köket kan du njuta av ”grillat” året om – garanterat utan grillförbud.

Samtliga nyheter är glutenfria och du hittar dem i alla de stora livsmedelskedjorna från vecka 38.