Varva ner med ett riktigt gott julte

Varva ner med ett riktigt gott julte

I jultider ska man ta hand om sig själv och varandra. Vad passar då bättre än att varva ner med ett lite snällare te?

Nu till jul vill vi passa på att slå ett slag för ett riktigt julte; Eco Chic Green Chai, ett ekologiskt, härligt kryddigt, värmande grönt te med kanel, söt apelsin, nejlika och kardemumma.

Visste du att grönt te kan bli beskt om det bryggs med kokhett vatten? Söta gärna med honung eller råsocker. Eco Chic Green Chai är gott att servera med lite skummad mjölk.

Eco Chic är en serie grönt, rooibos och örtte med välgörande egenskaper. Det är gjort på råvaror som är 100% naturliga och dessutom ekologiskt odlade. Med andra ord något att unna sig med lite extra gott samvete.

Eco Chic är påsteer i olika smaker, med 12 påsar i varje förpackning.