Cecilia fixar både analys och servicekallelse till Fordkunder.

Servicekallelse till Fordägare - hur svårt kan de va?

Hej! Jag heter Cecilia.

Just nu har vi ett starkt välkomsterbjudande för Fordverkstäder som vill ha en servicekallelse som driver trafik och ökad serviceförsäljning till verkstaden.

Jag ser till att dina servicekunders beteende analyseras utan kostnad och du får veta hur nuläget ser ut. En sådan analys kostar normalt 5 000 kronor men nu får du chansen att ta reda på exakt hur dina kunder servar och vilka bortfall du har på grund av att kunderna inte pro-aktivt kallas till service.

Om du väljer att gå vidare med Midman eller inte som köpande kund är helt upp till dig. Självklart upprättar vi ett GDPR-avtal så att din data är skyddad.

Krångligt? Inte alls. Midman är integrerat med ditt DMS och har automatiserat flödet kring service sedan 2004, både postalt och digitalt.

Kom förbi på en fika eller ring mig på 031-725 34 08 så bjuder jag på en analys kring hur dina Fordkunder servar idag.

P.S. Bifogad bild visar hur en Fordkallelse kan se ut. Bifogad PDF beskriver hela flödet och vad du kan förvänta dig i ökad serviceförsäljning.