Med verkstaden som avsändare ökar tydligheten för servicekunden och affärsvärdet för verkstaden.

Midman Update: Nya garanti- och värdebevis med verkstaden som tydlig avsändare.

Midman Update
Nu startar nya garanti- och värdebevis med verkstaden som tydlig avsändare. Flera fördelar:

• Bättre verkstadsprofilering med telefonnummer och namn i löpande text.
  • Enklare och snyggare format i 4-färg med nytt bildmaterial.
  • Lättare för servicekund att förstå med mindre textmassa - hänvisning till fullständiga villkor sker med länk till hemsida.
  • Alltid korrekta adressuppgifter inklusive för de fordon som bytt ägare - Midmans nya integration med bilregistret via Vroom betyder att aktuella adressuppgifter hämtas för varje utskick när det är aktuellt i tiden - gamla adressuppgifter används alltså inte längre för utskick.

- Med en tydligare verkstadsprofilering där servicekunden direkt ser att det är verkstaden som triggat/ registrerat ett Midland mervärde i samband med service, ökar affärsvärdet för verkstaden och lojaliteten från servicekunden, säger Jonas Udd på Midland. - Servicekunderna förstår att mervärdet är utfärdat för motorgaranti och/ eller vägassistans till skillnad från reklamerbjudanden, säger han.

Kostnaderna för hantering och utskick av garanti- och värdebevis för Midlands mervärden betalas av Midland eftersom garanti- och assistanskopplingen till Midland motorolja är premie- och självriskfri.

Ring Midman support på 031-725 34 00 om du har frågor! Se bifogat exempel på hur de nya värdebevisen ser ut! De går live nu i juni månad.