Är du redo för BYOD-trenden?

Kom och lär dig mer om Meru Networks och BYOD på vårt frukostseminarium den 10 november!

BYOD (Bring-Your-Own-Device) trenden är över oss. Mobila klienter exploderar i antal för varje dag som går, och dina anställda tar redan med sig, eller kommer snart att vilja ta med sig, sina mobila enheter till arbetet. De kommer också att vilja ha tillgång till ditt nätverk.

Detta skapar både ett behov och väcker kanske också frågor …

Är ditt trådlösa nätverk tillräckligt säkert? Är det trådlösa nätverket robust nog för att hantera många klienter samtidigt, klienter som vill ha tillgång till avancerade tjänster som röst och video? Kommer IT-avdelningen att översvämmas av supportfrågor och plågas av driftstopp i nätverket? Klarar sig kostnaderna för stöd och utbyggnad till större kapacitet inom ramen för din IT-budget? Är du bekymrad?

Förbered ditt nätverk för BYOD-trenden
Med Meru Networks virtualiserade, trådlösa nätverk kan du få alla dina trådlösa klienter att fungera på ett säkert och bra sätt – något vi redan gör för över 6 000 kunder världen över.

Meru gör ditt företag BYOD-redo!
Registrera dig idag!

Datum: 10 november 2011
Plats: Stockholm – Spårvagnshallarna
Tid: 09.00–12.00

Seminariet är kostnadsfritt och vi serverar frukost från 08.30.

Kontakt:
Annika Broberg
Area Director - Nordics/Baltics
abroberg@merunetworks.com

• Telekom

• lan
  • trådlös
  • trådlösa nätverk

Om Meru Networks
Meru Networks är en världsledande tillverkare av trådlösa nätverk, wlan. Merus innovativa arkitektur möjliggör ett helt trådlöst företag och garanterar en robust leverans av företagets alla affärskritiska applikationer. Merus prisbelönta ”Air Traffic Control”- teknik har kombinerat fördelarna med mobiltelefoniarkitektur och wlan, och företaget erbjuder marknadens enda lösning som ger den tillförlitlighet, skalbarhet och säkerhet som krävs för konvergerade wlan-lösningar inkluderat tal, data och video. Företaget grundades år 2002 och har sitt huvudkontor i Sunnyvale, Kalifornien. För mer information, besök www.merunetworks.com